9 תשובות
לא..ממש לא.
כן
אבל שלא יקלל אותי
אבל שלא יקלל אותי
אנונימית
כן
כן
ושיהיה מבוגר ממני ב45 שנה לפחות
ועשיר
דאדי קינקק
ושיהיה מבוגר ממני ב45 שנה לפחות
ועשיר
דאדי קינקק
ברור שלא
קללות זה בדרך כלל ערס
ואני לא אוהבת אנשים גסים בכללי
קללות זה בדרך כלל ערס
ואני לא אוהבת אנשים גסים בכללי
אני לא הייתי יוצא להפך - עם בת כזאת.
כן דווקא מעלה לי
אנונימית
באותו הנושא: