7 תשובות
כי זה להישאר עוד שעות ער כי את נשארת ערה גם בלילה
כי פגיעה עצמית זה כיף
אנונימית
איך ישנת על השאלה הזו
כי לילה יותר כיף מיום אז כיף להפוך את השעות
מצחיק שאת שואלת את זה ב7 בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
זה אותו כמות זמו של שינה רק בשעות שונות אז למה זה שונה
כי סתם כיף להשאר ולנצל יותר זמן במשך היום עד הלילה וגם בלילה כי למחרת חופש אז אפשר להתפנק בלישון יותר אחרי שנרדמים