10 תשובות
לא.....
שואל השאלה:
חחח מביך
חחח מביך
אנונימית
כןן חח
לא...
אנונימית
כן
אנונימי
אני עושה את זה כל שני וחמישי ועד עכשיו חשבתי שאני היחידה המשוגעת
לא, אבל לפעמים אני אומרת כזה עם זה וזה יקרה סימן שזה וזה
אני חושבת על זה כל יום .
גם מחשבות חס וחלילה על מוות.
נגיד איך העולם היה מסתדר בלעדיי או מה היה קורה אם אני והקראש היינו ביחד או מה היה קורה אם הייתי נראית אחרת או כל מיני דברים.
ותאמת שאמרו לי שמחשבות כאלה יש רק לאנשים בעלי השכלה גבוהה :)
אופס לא הבנתי את השאלה נכון , ודרך אגב גם מה שרשמת זה קורה לי , נגיד אם הוא יעשה את זה אז יקרה ...
גם מחשבות חס וחלילה על מוות.
נגיד איך העולם היה מסתדר בלעדיי או מה היה קורה אם אני והקראש היינו ביחד או מה היה קורה אם הייתי נראית אחרת או כל מיני דברים.
ותאמת שאמרו לי שמחשבות כאלה יש רק לאנשים בעלי השכלה גבוהה :)
אופס לא הבנתי את השאלה נכון , ודרך אגב גם מה שרשמת זה קורה לי , נגיד אם הוא יעשה את זה אז יקרה ...
באותו הנושא: