5 תשובות
לכי לגלידרייה, ותבקשי.
תמיד לשאול את הבוס, לא את העובדים.
תמיד לבקש את האחראי.
תמיד לשאול את הבוס, לא את העובדים.
תמיד לבקש את האחראי.
שואל השאלה:
ואם הבוס לא שם?
ואם הבוס לא שם?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
בדיוק
בהצלחה :)
בהצלחה :)
כן
באותו הנושא: