5 תשובות
עדיף להחליף.
אם לא מחליפים יותר מדי זמן, זה מסריח, זה לא הגייני ויכול לדעתי להיווצר מצב של זיהום.
עזבי תחליפי שתי שניות וזהו
זה ממש מסריח ולא נקי עדיף לך להחליף את תרגישי יותר נוח
לא הגייני, מסריח, לא אסתטי, יכול לעבור לך דם על הבגדים.. בקיצור עדיף להחליף זה בסהכ פחות מדקה
אז איכס
שואל השאלה:
סגור הלכתי להחליף
אנונימית