10 תשובות
כן מתה עליהם
אנונימית
כן, אוהבת את מה שהם מוציאים, באמת אומנים מופת
בין הלהקות הראשונות שהכניסו אותי לקייפופ
אני בעיקרון שמעתי עליהם אבל אני לא שומעת את המוזיקה שלהם, אני בכללי שומעת רק את הבנות, לעיודעת למה
אני שרופה עליהם אני בלינקית
אבל בלינק זה המעריצים של בלאקפינק :)
שואל השאלה:
לול נאכון
אנונימית
זאת באמת שאלה?
^^^ מה

וכל קייפופיסט מכיר אותם לדעתי