8 תשובות
כן וואי
לי בנות תמיד שולחות הודעות אז זה לא קורה לי
אנונימי
חח אבל יותר גרוע זה לקבל הודעה מהחרמן של סטיפס (גם סתם שם לדוגמה) חח מה קורה עם האתר הזה
לא, אף אחד לא מדבר איתי כי אין לי חברים אפילו לא נסיך שלך 311 ואפילו חא פשוט עם שלך 331
חח לגמרי
לא
וגם אם כן
זה נחמד
חחח מת וכע מכיר