8 תשובות
שמע מחשב פסיכי הלוואי עלי
תאמת לא מוצא סיבה שלא יהיה
אולי וירוס כלשהו אן שאןלי אין לך מספיק זיכרון ram
שואל השאלה:
איזה הגדרות?
שואל השאלה:
poro אני מסתכל בtask manager ו הram אפילו לא על 20 אחוז
במיינקראפט יהיה לך הרבה יותר fps במפה ריקה, super flat.
יש לך מספיק ראם, והמחשב שלך טוב מאוד.
לא כל משחק יהיה fps גבוה, כל משחק הוא שונה וברובם אתה תעבור את ה60 מכיוון שיש לך את החומרה.
אל תשכח שאתה משחק על רזולוציית 2k והכרטיס שלך לא כזה מפלצתי.
שואל השאלה:
דווקא כפי שאני יודע זה כרטיס ממש טוב, ואתה צודק במשהו אני עם רזולוציית 2k ועד שתי מסכים של fullhd אז יש מצב שבגלל זה
זה כרטיס טוב אבל לא מסםיק חזק בשביל להגיע ל144hz ברוב המשחקים.
גם לי יש אותו.
תגדיר fps לא גבוה. באיזה משחקים? על איזה הגדרות? מה הרזולוציה?