8 תשובות
טוקיו עם אמא שלי
ארץ חלומותיה וגם אני הייתי רוצה לבקר שם
יפן
מכל מיני אנשים שאני מכירה שגרים שם, האווירה שם, האסטטיקה שם זה משהו מדהים, אני ממש מקווה שבחיים האלו אני אהיה שם, אמן
רוסיה
הייתי חוזרת לתאילנד היה שם כיף רצח ומהמםם
מקסיקו
ממש יפה שם ואני רוצה לראות את החופים שם והכל
^חח בורה בורה
ארתור צופה בבורה בורה ואחותו מחרבנת עמבה בטעם תות חח

ולשאלה: הייתי טס ליפן. שמעתי שמעניין שם
יפן כי היא מדהימה בטירוף וניו יורק
יפן
אחד המקומות הכי יפים בעולם