12 תשובות
הם ממש יפים!
בשביל הפוזה,
עדיף לאמץ.
עדיף לאמץ.
הם ממש חמודים דווקא
לא מכוערים לדעתי אבל מסכים בסך הכל כלב קטן ואנשים שופכים עליו כסף יותר מעל עצמם
חח פוזה בעיקר אבל זה כלב חמוד
שואל השאלה:
היה כלב שקראו לו בו ואמרו שהוא הכי חמוד בעולם
ולדעתי זה הזוי, הוא בכלל לא היה יפה
היה כלב שקראו לו בו ואמרו שהוא הכי חמוד בעולם
ולדעתי זה הזוי, הוא בכלל לא היה יפה
אנונימית
אין דבר כזה כלב מכוער, לדעתי לפחות
בו מת:(
אוף זה היה ממש עצוב
זמן מה השותפה שלו מתה גם מצער אם אני זוכר נכון, זה היה ממש עצוב אוף, או שזה היה הפוך
זה גזע כלבים ממש יפה, אבל זה פאקינג כלב ואין סיבה להוציא עליו 10,000 שקל גם אם הוא יפה.
אוף זה היה ממש עצוב
זמן מה השותפה שלו מתה גם מצער אם אני זוכר נכון, זה היה ממש עצוב אוף, או שזה היה הפוך
זה גזע כלבים ממש יפה, אבל זה פאקינג כלב ואין סיבה להוציא עליו 10,000 שקל גם אם הוא יפה.
^ בו מת מצער, אחרי שהחבר הכי טוב שלו (גם כן פומרניאן) נפטר
אוקיי כן אז זה היה הפוך, בכל מקרה ממש לא מזמן גיליתי את זה וזה באמת עצוב :-(
שואל השאלה:
הם פשוט מכוערים לדעתי, זאת האמת
אני מעדיפה גולדן רטריבר, סטר אירי, פודל או רועה גרמני
הם פשוט מכוערים לדעתי, זאת האמת
אני מעדיפה גולדן רטריבר, סטר אירי, פודל או רועה גרמני
אנונימית
אנשים מביאים אותם לפוזה אבל אי אפשר להגיע שהם לא יפים האופי קצת פחות
באותו הנושא: