התחברות
הרשמה
זה כל כך נורא אם אני אחרי שחיה, ואחפוף מחר ב12:00 ולא היום?
פשוט אני חסר כוח
19 באוגוסט 2019, 23:06
חפיפה
תשובה אחת
לא קריטי
V
Vogue
באותו הנושא:
שאלה לבנות - כמה זה נורא שאני אחפוף היום ובערב אלך לחדר כושר?
אם חפפתי אתמול בערב,והיום קצת הזעתי בשיער..זה עד כדי כך נורא אם אני לא אחפוף היום?ואחפוף מחר בערב
אני אחרי החלקה ויש לי ריח מסריח בשיער זה יעבור שאני אחפוף?
אם אני לא חופפת שיער עד מחר (היום השלישית שלא אחפוף) זה יהיה נורא? איןלי כוח ומחר אני אחפוף
אם חפפתי ביום רביעי זהממש נורא אם אני אחפוף מחר?או שזה הפרש נורא גדול?
אם אני אחפוף היום וגם מחר זה נורא?בדרך כלל אני חופפת בהפרש של שלושה ימים
זה יהיה ממש נורא אם אני לא אחפוף אחרי ים? לא הכנסתי את השיער למים וכמובן שאני כן אתקלח אבל רק את הגוף
עד כמה זה נורא אם אני אחפוף פעמיים ביוםאחד?חפפתי בצהריים ואני הולכת ללג בעומר ואחפוף גם אחרי זה בטוח..זה יזיק לי לשיער?
אם אני לא אחפוף יום אחד יריחו?
האם זה נורא שאכלתי 3 חתיכות עוגה יום אחרי יום?
אם עשיתי החלקה היום (רביעי) זה היה בסדר עם אני אחפוף ביום שישי?