2 תשובות
אני קניתי ב115 במקום 330 אחרי שתי הנחות (אם זה עוזר קניתי בפקטורי סטור במול זכרון)
לפני שנה ראיתי באוטלט ב90 שח אבל היום בסניף רגיל ראיתי ב400