6 תשובות
לא תמיד חייב לכאוב
תנסי לאכול משהו רנדומלי ותבואי שוב
לא.
לא תמיד זה אמור לכאוב
לא תמיד זה אמור לכאוב
שואל השאלה:
אכלתי , לא כאב . רק הרגשה מוזרה כזאת כאילו משהו מפריע
אכלתי , לא כאב . רק הרגשה מוזרה כזאת כאילו משהו מפריע
אנונימית
זה כואב את כנראה פשוט לא מרגישה את זה *כרגע*
כנראה שזה לא אומר כלום. תמיד יש הרגשה מוזרה כזו כי זה גוף זר בפה. אם זה ממשיך עוד שבוע לפחות, אז כבר כנראה יש בעיה.
באותו הנושא: