4 תשובות
לא חח אני שמה בשבילי
דפאק למי אכפת
לא, זה בעיקר בשבילי
אנונימית
לא קשור לבנים זה נותן לנו הרגשה שאנחנו יותר נשיות זה כייף לשים הלבשה תחתונה יפה בשביל עצמנו בלי קשר לאף אחד