18 תשובות
גאווה
האמת? גאווה
שאני שמחה שאני גרה פה
כלום, לא ממש אכפת לי...
כלום סתם דגל
אנונימית
זקפה
מה זה יכול לעשות לי?
מזכיר לי ת שרשרת מגן דויד שלי
כלום זה דגל
בואו נעשה מינוס למי שאנחנו לא מסכימים הדעה שלו

לשאלה, גאווה
אנונימי
דגל מכוער, של פלסטין יותר יפה
אנונימי
גאווה, צריך לחשוב על זה שכל כך הרבה יהודים רצו לראות את הדגל הזה במדינה אבל הוא פשוט לא היה קיים. אם היינו עכשיו לפני 100 שנה היינו מתחננים למקום שלנו עם הדגל שלנו
את האמת שכלום
תחושת שייכות
זה עושה לי את זה חחח סתם אבל עכשיו באמת זה עושה קצת גאווה כזאת
אנונימי
חח הרגתם עם המינוסים. כל פעם שאני אסתכל על הדגל הזה שהוא בכל מקום אני ארגיש גאווה. אתה כבר מתרגל להסתכל על זה כל הזמן.. למה שבפעמים האלה אני אגיד לעצמי "וואי איך אני גאהה );"
גם פה הממשלה שמה את זה
אה וגם שאנחנו חזקים ולמרות כול הדברים שיש לכול המדינות אנחנו הכי חזקים
"damn"
גאווה
חלחלה
אנונימי