18 תשובות
לא איכ
אנונימי
כן ואני לא דתיה
לא
כן ולא דתיה
כן וכן
שומעת, דתייה
שומעת. יש לו קול מדהים! והכתיבה שלו מרגשת.
דתיה
אנונימית
כן ואני לא דתייה
אני לא יודעת מי זה
אנונימית
כן, אתאיסטית לחלוטין.
כן ואני שומרת מסורת
לא, הוא זמר פסול. אני, ברוך ה', חרדי.
אני סובר כדעת ר' מושה פיינשטין שאין לשמוע שירים כלל אלא רק בסיום מסכת חתונה ובר מצווה וברית(לדעת הספרדים אין שום התר לשמוע שירים לאשכנזים מותר אבל כמה מהרבנים של הדור האחרון אמרו שגם לנו אסור.
כן ואני דתיה
אני מסורתית ואני מתה על ישי ריבו
כן ואני לא דתייה
אפילו לא יהודיה
יצא לי כמה פעמים וכן אני חרדי