התחברות הרשמה

אתם נהנים מהאפליקציה הזו???

19 באוגוסט 2019, 04:12
הנאה    
7 תשובות
לפעמים
r
roniiiii
כן.
ת
ת ר נ ג ו ל ת
כן
N
No Sleep
מאוד
Shoval
שואל השאלה:
תהנו
אנונימי
אכן
מ
מטומטמת רצח
יאפ
ש
שֶׂרִי
באותו הנושא:
עוד מישהו קיבל הודעות בערבית מהאפליקציה sarahah של השם של הרחוב שלו ומספר הפאלפון?
יואו אני מהאפליקציה! זה מגניב גם אתם שם?
אני כרגע מהאפליקציה של סטיפס!
מי מחובר מהאפליקציה ?
אני כרגע מהאפליקציה, מי עוד?
איזה אפליקציות יש ששומעים בהם שירים אבל שיוצאים מהאפליקציה השיר עדיין מתנגן?
יוואו אני עכשיו מתוך האפליקציה , יש עוד מישהו מהאפליקציה?
להצביע לכוכב הבא מהאפליקציה זה עולה כסף?
רק אני מתלהב מהאפליקציה?
אם אני מהאפליקציה ולא התנתקתי ממנה אלא רק יצאתי מהאפליקציה, זה יראה שאני מחוברת?
וואו זה השאלה הראשונה שאני כותבת מהאפליקציה של סטיפס..