8 תשובות
איכ אני בן אדם חרא
נחשב באיזו רמה אם זה ברור שזה בצחוק וזה מצחיק אותם אז זה יכול להיות מצחיק
אנשים שיודעים לצחוק על עצמם אלה אנשים איכותיים
שואל השאלה:
לא אנשים שצוחקים על עצמם ואי אנשים שפשוט יורדים על עצמם סתם.
לא אנשים שצוחקים על עצמם ואי אנשים שפשוט יורדים על עצמם סתם.
אנונימי
בתור מישהי שאין לה הכי בטחון לרדת על עצמי זה פשוט נהיה דרך כזה להתמודד עם זה, כל אחד וסוג ההומור שהוא מתחבר אליו
כן, זה ממש מרתיע.
שסוחטים מחמאות וואי יקבלו ממני מכות
אמאלה כן אני כל כך לא סובלת את עצמי
באותו הנושא: