7 תשובות
מכירה את ההרגשה. לבכות, זה עוזר. ואם יש אופציה לראות אותו/ה אז לעשות את זה וכמה שיותר מהר.
שואל השאלה:
הלוואי והייתי שולטת על הבכי, אני בוכה כל היום כל יום

שאני איתו, אני לא מרגישה שהוא שם.. מרגישה שהוא כבר לא אוהב אותי ואני לא יכולה כבר נמאס לי
אנונימית
אולי תדברי איתו על זה, תגידי לו מה מפריע לך. אולי הוא לא שם לב שהוא לא נותן לך מספיק יחס וברגע שתדברי איתו זה ישתנה.
תקשורת זה הבסיס למערכת יחסים.
ובחלק של העידוד, אם את לא עשית משהו רע במערכת יחסים, אז תזכרי שזאת לא אשמתך. מגיע לך יותר טוב מלבכות כל היום. מגיע לך להיות מאושרת, ויום אחד את באמת תיהי מאושרת. יום אחד בעוד לדוגמא חמש שנים את תתעוררי כשהבן זוג שלך מחבק אותך, החיים שלך שלמים לחלוטין, ואת נזכרת ברגע הזה וצוחקת, כי כל הכאב הזה הוביל אותך בסוף למצב שאת בו עכשיו. ואם את מאושרת, זה שווה את הכל.
שואל השאלה:
הלוואי.. החלום שלי זה לחיות עם מישהי שבאמת תאהב אותי כל החיים שלי ולהקים משפחה
אנונימית
כנל, גם המון שנים זה לא היה נראה לי אפשרי מבחינתי ובשנה האחרונה התחלתי לקבל יותר את עצמי, אז זוגיות טובה עם בת זוג שאוהבת אותי כמו שאני, ואני אוהבת אותה, זה החלום.
מאמינה בך לגמרי שתגיעי לשם. אל תבזבזי את הזמן שלך עם מישהו/י שלא עושה אותך מאושרת
מבינה אותך לגמרי, את שווה יותר מזה!