8 תשובות
כן, לפני שבוע בערך
לא קניתי, נשאר לי משנה שעברה
לא אקנה כי אני לא צריכה
לא, כיתה יב לא קונה
אנונימית
לא כי אני בצבא
:(
:(
לא יש לי מלא כבר
מחר
כנראה ביום האחרון לחופש כמו תמיד
באותו הנושא: