3 תשובות
היריבות בין בארסה לריאל היא הרבה יותר ממסי ורונאלדו
ומי שלא מבין את זה לא באמת אוהד כדורגל
כמו היריבות בין סיטי ליונייטד, ובין באיירן לדורטמונד ובין בארסה לאספניול וריאל לאתלטיקו ויובנטוס לטורינו ואינטר ומילאן
כל עוד מסי נמצא בבארסה. זה תמיד יעניין.
ועצם זה שריאל ובארסה זה המשחק הגדול בעולם... תמיד יש אקשן כמו ראמוס מסי פיקה ועוד