4 תשובות
^^^^
הלוואי היה את זה אצלנו
אני מתחננת כבר שנה לאחראי שיביא לנו לוקרים וכלום הוא סתם התעלם ממני
הלוואי היה את זה אצלנו
אני מתחננת כבר שנה לאחראי שיביא לנו לוקרים וכלום הוא סתם התעלם ממני
לנו בתחילת שנה יש אנשים שעוברים ומחלקים מודעות לחקורים למי שצריך אם יש ביקוש (אני כבר קניתי) אז אם עושים את זה אצלכם פשוט תחכי:)
בדרך כלל בתחילת השנה החברה של הלוקרים מוסיפה עוד לוקרים כשהיא רואה שחסר ויש ביקוש.
תחכי ותראי מה יהיה
תחכי ותראי מה יהיה
לנסות להתחלק עם חברה או לקנות ממשהו
באותו הנושא: