14 תשובות
האלבום good kid m.a.a.d city של קנדריק לאמאר
אולד סקול או חדשים?
כל האלבומים של lil uzi vert
האלבום to pimp a butterfly של קנדריק
האלבום finally rich של chief keef
האלבום slime season 3 של young thug
האלבום long live asap של רוקי
האלבום bawskee 3.5 של comethazine
האלבום imperial של denzel curry
אני בת, אבל לקרוא לאלבום זבל של היפ הופ זה ממש אחלה שתבין
"זבל של היפ הופ", אמר lordedge, והחליט לכתוב k.o.d
אנונימי
חבר אם אתה מחשיב את רוקי כזבל של היפ הופ, את האלבומים של קנדריק, ואת האלבום של דנזל, אני מרגיש נורא עצוב בשבילך.

חוץ מזה בהחלט אפשר לומר שאתה אוהב היפ הופ גם אם לא שמעת שלושה אלבומים משם. אני חושב שאתה פשוט מרגיש אליטה כי שמעת את קניה ווסט, דרייק וג'יי קול (שלושת הראפרים ההכי מפורסמים אגב) והחלטת שאתה בקיא
רוקי גנרי ומשעמם? אני מת
עוזי לא צריך להגיע לקרסול של אף אחד חחח, הוא סגנון אחר לגמרי. הוא הייפ, מאמבל וביטים. הוא לא צריך להיות קניה.
אם אתה יכול לצרוח עם אוטוטיון כמו תאגר, לך על זה. בינתיים כולם מושפעים ממנו ויש לי קופה, למה שאתה לא תעשה את זה גם?
השיר היחיד ששמעת של דנזל זה בטח ultimate, הדבר האחרון שהוא עושה זה לראפרפ מהר חחח
דרייק הרבה יותר מפורסם מקנדריק
קנדריק לא מגיע לרמה של קול? פה הבנתי שאין על מה לדבר
ויש לו קופה*
barter 6 יצא לפני 4 שנים
את האמת זוכרים את תאגר לא רע, הוא לא מדבר ולא מופיע הרבה, אבל מכר 72 אלף בשבוע הראשון של האלבום האחרון שלו, שזה מכובד
luv is rage יצא גם ב2015, והאלבום ea הוא האלבום הכי מצופה כרגע, למרות שמחכים לו כבר שנה
קומטזין יעלם אבל זה לא אומר שהמוזיקה שלו לא הייפ. זה כל הקטע שלו. הוא לא רוצה שיחשיבו אותו בתור ראפר אגדי ולעשות מוזיקה 15 שנים.
לפי מה הסקת שהיא מתחילה לשמוע היפ הופ?
שואל השאלה:
אני לא רק מתחילה פשוט אני רוצה להכיר עוד שירים אני מעדיפה בסגנון של קנדריק אם למישהו יש
אנונימית
the sugarhill gang - rapper's delight (official video
https://youtu.be/mcck99whrk0