2 תשובות
תכלס פשוט יודעים (לא יודע איך להסביר)
זה אמור לשבת בצורה צמודה, אבל לא אמור ללחוץ ישר על ההתחלה
אם יש לך המון רווח כזה בבית שחי אז זה כנראה גדול
זה אמור לשבת בצורה צמודה, אבל לא אמור ללחוץ ישר על ההתחלה
אם יש לך המון רווח כזה בבית שחי אז זה כנראה גדול
אני אסכם את זה ככה -
משטיח אבל לא עד הסוף ולא יותר מדי
לא צמוד מדיי בבית שחי וכאלה כדי שלא יהיה לך שיפשופים מהביינדר
ביינדר שלא חונק אותך כי אז זה לא טוב
ואמ זהו.
שיהיה נוח.
ואל תשים אותו יותר מ10 שעות כי לא רק שזה פוגע בנשימה אלא אתה יכול בטעות לגרום לעצמך נזק שימנע ממך לעשות ניתוח עליון בעתיד.
מקווה שעזרתי...
משטיח אבל לא עד הסוף ולא יותר מדי
לא צמוד מדיי בבית שחי וכאלה כדי שלא יהיה לך שיפשופים מהביינדר
ביינדר שלא חונק אותך כי אז זה לא טוב
ואמ זהו.
שיהיה נוח.
ואל תשים אותו יותר מ10 שעות כי לא רק שזה פוגע בנשימה אלא אתה יכול בטעות לגרום לעצמך נזק שימנע ממך לעשות ניתוח עליון בעתיד.
מקווה שעזרתי...
באותו הנושא: