9 תשובות
אימון קבוצתי.
אימון לבד הכי טוב
שואל השאלה:
אימון לבד על ההליכון ואופניים? אירובי כאילו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
אבל למה עדיף לבד אירובי?
אנונימית
לבד זה הרבה יותר ממוקד עלייך ורואה
אני חושבת שלבד
אימון אירובי לבד :))
עדיף לבד.
אימון לבד
וכן