התחברות
הרשמה
הוא מדבר איתי אבל כל פעם הוא לא ממשיך את השיחה ורק אני מזרימה אותה אז
זה אומר שהוא לא רוצה לדבר איתי
18 באוגוסט 2019, 08:59
נושאים לשיחה
2 תשובות
אכן, כנראה את לא מעניינת אותו כל כך.
x
xTINKERBELLx
שואל השאלה:
אז למה הוא ממשיך את השיחה
אנונימית
באותו הנושא:
זה פאדיחה שאני ממשיך לדבר עם מישהו שלא בעניין של לדבר איתי?
אם בן אדם פה לא ממשיך איתי שיחה והוא מחובר זה אומר שלא בא לו לדבר?
איך אני יכולה להמשיך שיחה עם בנאדם שאנחנו מדברים והוא ממשיך את השיחה בהודעה של באימוגים ???
אם מישהו לא ממשיך שיחה בוואטסאפ, ז"א שהוא לא רוצה אותי?
אם הוא ממשיך את השיחה. הוא בקטע?
מה הקטע של מישהו אנחנו לא מדברים כמה ימים אני שולחת לו היי הוא עונה לי היי ולא ממשיך את השיחה? למה הוא ככה
יש לי איזו ידידה שאני לא מדבר איתה בזמן האחרון, היא לא מזרימה שיחות וזה..
למה ידיד שלי ממשיך לדבר איתי אם הוא קורא לי ימכוערת ישמנה?
חבר שלי בחול ומדברים בשיחה דרך הוואטס אפ והוא ממשיך לסגור את הוואטס אפ וזה מנתק תשיחה, איך לגרום לו להפסיק??? הוא ניתק 7
אם אני שולחת לו הודעה והוא ממשיך לדבר איתי זה אומר עליו משהו?(הוא הקראש שלי)
למה ידיד שלי קורא לי מפגרת ואהבלה אבל בכל זאת ממשיך לדבר איתי?