6 תשובות
לא ידעתי
ולשאלה השניה- לא, הרי יש גשמים
ולשאלה השניה- לא, הרי יש גשמים
לא
ולא כי אני גם ככה לא צורך
ולא כי אני גם ככה לא צורך
ממלא אני בקושי אכול אבוקדו
בשר גם צורך מלא מים ואנשים עדיין אוכלים אותו
וואלה לא
לא אוכלת אבוקדו, לא מרגישה שיש בכלל טעם לדבר הזה
לא אוכלת אבוקדו, לא מרגישה שיש בכלל טעם לדבר הזה
נהדר
ואני בכל מקרה שונאת אבוקדו
ואני בכל מקרה שונאת אבוקדו
באותו הנושא: