6 תשובות
נהדר
ואני בכל מקרה שונאת אבוקדו
וואלה לא
לא אוכלת אבוקדו, לא מרגישה שיש בכלל טעם לדבר הזה
לא ידעתי
ולשאלה השניה- לא, הרי יש גשמים
לא
ולא כי אני גם ככה לא צורך
ממלא אני בקושי אכול אבוקדו
בשר גם צורך מלא מים ואנשים עדיין אוכלים אותו