5 תשובות
אם היית יודעת להסביר טוב הייתי מבין משהו
עזבי בנים בחיית
אנונימי
רגע לא הבנתי
עריכה: עכשיו הבנתי שמעי כשזה יבוא זה יבוא אל תמהרי לבנים לבנתיים תחיי את החיים
עריכה: עכשיו הבנתי שמעי כשזה יבוא זה יבוא אל תמהרי לבנים לבנתיים תחיי את החיים
שואל השאלה:
אני אסביר שוב
בנים באו אלי הביתה בנים שאני מכירה מלא זמן וכיף איתם אנחנו יוצאים מלא ויצאו בחוץ ורצינו לשבת איפשהו אז אמרתי בואן אלי ישבנו בסלון ראינו טלוויזיה היו חלקים כיפים חלקים לא ואנלא יודעת אם הם ממש השתעממו ומפחדת שהם התבאסן בגללי
אני אסביר שוב
בנים באו אלי הביתה בנים שאני מכירה מלא זמן וכיף איתם אנחנו יוצאים מלא ויצאו בחוץ ורצינו לשבת איפשהו אז אמרתי בואן אלי ישבנו בסלון ראינו טלוויזיה היו חלקים כיפים חלקים לא ואנלא יודעת אם הם ממש השתעממו ומפחדת שהם התבאסן בגללי
אנונימית
לא אל תדאגי הם לא יתבאסו בגללך אולי ממשהו אחר
באותו הנושא: