אני והאקס חזרנו לקשר וגם ניפגשנו ועכשיו אנחנו בקשר יומיומי מספרים אחד לשני הכל ובקשר ממש טוב. אני רוצה לשלוח לו משהו בסגנון של אתה רוצה שניפגש עוד פעם? כי עוד מעט נגמר לי החופש וגם אם נירצה להיפגש לא נוכל.(דיברנו לפני איזה שבועיים והוא אמר שאין לו בעיה להיפגש איתי גם עוד 100 פעם)