7 תשובות
לא
הן היו אמורות אבל זאת הייתה נקודת סיום ללא הדחה.
הן היו אמורות אבל זאת הייתה נקודת סיום ללא הדחה.
לא
לצערי לא :(
למה לצערך? חוצפנית
כל הזמן עושים להן עצור ופרסה לא מגיע להן להפסיד!!
כל הזמן עושים להן עצור ופרסה לא מגיע להן להפסיד!!
אנונימית
לא יודעת למה בטח בשביל הרייטינג
הן נשארו כמו האחים ניסים ואוראל..
הן נשארו כמו האחים ניסים ואוראל..
לא הם נשארו,, וואי כזה צפוי
הם הגיעו עם סיד ואייל, והחומה יותר, התנהגה ממש מגעיל אליהם
הם הגיעו עם סיד ואייל, והחומה יותר, התנהגה ממש מגעיל אליהם
לא , אני ממש אוהבת אותם
אנונימית
באותו הנושא: