5 תשובות
תהיה בטוח שזה לא קשור אלייך
כנראה פשוט אין להן כוח או שהן מצאו מישהו אחר לדבר איתו
בכיף ואם תרצה לדבר על זה או אם אתה צריך עזרה עם עוד משהו אתה מוזמן לפנות אליי :)
שואל השאלה:
וואי תודה ממש מעריך את זה מאוד
אנונימי
מבינה אותך אבל אני רק רוצה להגיד לך שאם מישהו/ מישהי מנתקים איתך קשר בלי שום סיבה כנראה שהם פשוט לא שווים אותך ואל תחשוב על זה
שואל השאלה:
טוב גם אולי טעיתי , אני עכשיו מבין שכתבתי תשאלה סתם כי הייתי עצבני
אנונימי