5 תשובות
יש ויש..
נהנית מאודד
מאוד טוב חיות פה
אני גרה בירושלים מאז שנולדתי ואני ממש אוהבת את העיר ובטוחה שאגור בה לנצח, יש לה היסטוריה מדהימה והזוי לחשוב על כל מה שקרה איפה שאנחנו גרים ואין עיר יפה ומגוונת ממנה
נהנית לגמרי, מתה על העיר הזאת