8 תשובות
חושבת שמבקבוק כי ארגיש מוזר אבל נראה
לא יודעת אבל אני יודעת שאני קיבלתי מבקבוק
בקבוק
גם וגם (כמובן שאפסיק להניק מגיל כלשהו
אנונימית
מאמינה שאניק
תלוי. אני עוד לא בשלב של החלטות כאלו
תלוי. אני עוד לא בשלב של החלטות כאלו
אני אעדיף רק להניק כי זה הכי טוב לתינוק
אנונימית
הנקה תלוי עד איזה גיל ואיך הגוף שלי יגיב...
גם וגם.
אבל בתור התחלה להניק, כמה זמן?כמה שיותר אבל אני מניחה שדעתי תשתנה כשבאמת אחווה את זה.
אבל בתור התחלה להניק, כמה זמן?כמה שיותר אבל אני מניחה שדעתי תשתנה כשבאמת אחווה את זה.
באותו הנושא: