2 תשובות
שואל השאלה:
לא ענית לי על השאלה..
אנונימי
זה אומר כן אחי. אם זה לא היה מעניין ולא יודעת מה או משתנה או משהו כזה לא הייתי רואה. חשבתי את אותו הדבר כשהתחלתי
אנונימית