10 תשובות
אין לגיל כזה... רק ל16 ומעלה
את יולה אבל להכנס אם את נראת גדולה
אל תלכי למועדון שאת בת 14.
שואל השאלה:
אני 15 ואני לא שאלתי אותך אם ללכת למועדונים או לא שאלתי איזה מועדונים יש.
אנונימית
קמת תוקפנית היום
אנונימי
כן מה קרה זה לטובתך את באמת מצפה שיענו לך?
אני הייתי הולכת בכיתה ט (14-15) להאנגר 09 היה ליין לנוער אם זה עוזר :)
שואל השאלה:
מה לטובתי בדיוק? מי אמר לכם שאני הולכת למועדון בשביל לשכב עם זרים או לשתות? אני הולכת נטו בשביל לרקוד, זה משחרר וגם אני לא הולכת לבד אלה עם כמה חברות אז למה שזה לא יהיה לטובתי? אתם מכירים אותי בכלל? אני אחראית כמו לא יודעת מה וגם אמרתי מועדונים שהם עם ילדים בגילי אז די לנסות להטיף מוסר תסתכלו קודם על עצמכם.
אנונימית
אל תקשיבי להם. תעשי מה שטוב לך!
וללכת למועדון חברים זה לא אומר שהיא הולכת להשתכר בטירוף ולהיות שם עם בנים או מה שאתם חושבים לעצמכם בראש
ללכת למסיבה זה להיות עם חברות, חברים, להכיר אנשים לרקוד להשתחרר ולעשות כיף
במיוחד שזה ליינים שהם מיועדים רק לנוער.
שואל השאלה:
בדיוק.
תודה על התמיכה שלך!!
אנונימית
כן גם אני יודעת למה התכוונת אם היית מסבירה את עצמך אז..
לא חסר בנות בגילאים האלו שמחפשות דברים אחרים