3 תשובות
אמור לעלות להם תאמיני לי
עדינה מידי זה מעצבן וגברית מידי זה הרגשה לא נוחה, את בול באמתע וזה הכי טובה.
אנונימית
לדעתי זה אמור "להעלות" אם כבר כי היא לא סתם אומרת כן, היא מביעה דעה ולא סתם (כמו שכתבת)- בובת ברבי(:
אבל באופן כללי לדעתי אין חוקים, זה תלוי בבן אדם ובבת אדם ובצורה שכל דבר נעשה
אבל באופן כללי לדעתי אין חוקים, זה תלוי בבן אדם ובבת אדם ובצורה שכל דבר נעשה