10 תשובות
לא משנה לי
מוסיף
לא מוריד ולא מוסיף,
אם זה חבר שלי אני אוהבת אותו כפי שהוא.
אם זה חבר שלי אני אוהבת אותו כפי שהוא.
מוסיף
לא משנה לי
לא . זה נוראי
לעולם לא יצא עם מישהו שיש לו נקודה שחורה ואנושית שיש לכולם
^צניות גיזס, בלי מינוסים
לעולם לא יצא עם מישהו שיש לו נקודה שחורה ואנושית שיש לכולם
^צניות גיזס, בלי מינוסים
אנונימית
לי יש נקודת חן :)))
לי יש כמה על הפרצוף.. ותמיד חשבתי שאני מכוערת בגלל זה... אבל התגובות פה עזרו לי
תלוי איפהה
כל כךך! אני אוהבת נקודות חן זה נותן כל כך חן לא סתם קוראים להם ככה !
באותו הנושא: