17 תשובות
80/100*
ניינ
6/10
סבירה
בסדר יחסית? אם אני ממש עצבנית כל מילה שניה שלי תהיה חרא כי אני פשוט שוכחת את הכל, אבל בכללי לפעמים אני אומרת משהו חכם. תלוי
גבוהה מהממוצע
יש לי אוצר מילים בֵּינוֹנִימִי
שואל השאלה:
אני חושב שאני ממוצע
יש לי אוצר מילים די גבוה.
1/8
ממוצע
לא הכי וואו אבל אני משתפר
שואל השאלה:
כתוצאה מעבודה קשה?^
שואל השאלה:
מאגניסימו!^
תת רמה
6.5/10
ממוצעת
מה זה הדילוג הזה
נעלבתי
יותר גבוהה מהגזוזטרה