15 תשובות
נעה קירל
לא ועדי ביטי
אפחת אני לא סובלת את שניהם אבל אם חייב לבחור אז עדי
אף אחת
noa kila
נועה
לא זכור לי זיופים אצל נועה קילה..אז היא נראלי
אף אחת
אני לא אוהבת את שניהן
ונועה מזייפת לגביי זה אני מסכימה איתך מאוד
אני
שניהם
נועה אבל בכללי שתיהם לא כאלה שרות יפה אבל נועה יותר טובה
אף אחת כיאילו דא
אני מפריח יונים
זה נשמע יותר טוב משניהן.
זה נשמע יותר טוב משניהן.
אנונימי
באותו הנושא: