5 תשובות
את צריכה ללכת לאבחון!!!!
לא לקחת סתם ככה זה יכול להיות ממש מסוכן
מנסיון טיקים וזה לא עובר אף פעם וזה מעצבן
שואל השאלה:
לא ברור שאני לא אקח סתם!
אני אלך לאבחון קצת אחרי תחילת שנה אבל אני שואלת בכללי, אם אני כן אצטרך רטלין מה התופעות של זה?
לא ברור שאני לא אקח סתם!
אני אלך לאבחון קצת אחרי תחילת שנה אבל אני שואלת בכללי, אם אני כן אצטרך רטלין מה התופעות של זה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי לפי מה שאמרו לי זה לא נשמע שזה עוזר אמרו לי שזה מרדים ומדכא וכל מיני כאלה אז איך זה עובד לקשב וריכוז?
כי לפי מה שאמרו לי זה לא נשמע שזה עוזר אמרו לי שזה מרדים ומדכא וכל מיני כאלה אז איך זה עובד לקשב וריכוז?
אנונימית
באותו הנושא: