5 תשובות
את צריכה ללכת לאבחון!!!!
לא לקחת סתם ככה זה יכול להיות ממש מסוכן
מנסיון טיקים וזה לא עובר אף פעם וזה מעצבן
שואל השאלה:
לא ברור שאני לא אקח סתם!
אני אלך לאבחון קצת אחרי תחילת שנה אבל אני שואלת בכללי, אם אני כן אצטרך רטלין מה התופעות של זה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי לפי מה שאמרו לי זה לא נשמע שזה עוזר אמרו לי שזה מרדים ומדכא וכל מיני כאלה אז איך זה עובד לקשב וריכוז?
אנונימית