4 תשובות
כולם בבית ישנים ואת לא רוצה להעיר אך אחד, ואם היא אומרת שתסגרי את הדלת את יכולה לטעון שמשהו מונע ממך לסגור אותה (משהו בה שבור ויתקנו רק מחר, יש קוטל יתושים שעומד במסדרון שמחובר לחשמל בחדר שלך ככה שאת לא יכולה לסגור אותה על הכבל חשמל, יש לא מעט תירוצים טובים כאלו) או שהיא לא מסננת רעשים טוב וישמעו אותך בכל מקרה.

איבדת את הקול.

המיקרופון בטלפון מקולקל ואין לך אוזניות.

הרמקולים בטלפון מקולקלים ואין לך אוזניות.
מה לא נעים בזה? את בן אדם מותר לך להיות עייפה.
אנונימית
שואל השאלה:
לא נעים לי כי ביקשו שאני לא ארדם
אנונימית
פשוט תגידי לו שאת עייפה ושאת רוצה ללכת לישון...
אנונימית
באותו הנושא: