13 תשובות
את לא חייבת, את יכולה להתלבש בשירותים/אמבטיה.
וזה מול עוד 2 בנות, לא 5
לא חייב להתלבש אחת ליד השנייה..
אני בפנימיה ואני בן אבל אני מבין קצת בזה, יש שם שירותים ובנות כל בוקר מחלקות את הזמן שם.
הכל בסדר
שואל השאלה:
אצלי זה 5 בנות בחדר לא כולל אותי.
אבל כל פעם להכנס למקלחת זה מעצבן
אנונימית
ממש לא צריך להתלבש אחת מול השנייה
אני בפנימיה ואני מתלבש תמיד במקלחת(כן הרוב יוצאים עם תחתונים וכאלה אבל אני לא)
שואל השאלה:
או שמתי שאני הולכת להתפנות לצחצח שינים וזה אז להתלבש? זה גם סבבה או שהן יצחקו עלי?
אנונימית
יש שירותים ומקלחת, אני תמיד מתלבש שם
לא הייתה פעם אחת השנה שמישהו ראה אותי מתלבש
לא יצחקו עלייך, זה לא כמו בסדרות וזה זה חוויה אחרת.
לא חושב שיצחקו, זה די טבעי בסופו של דבר
עליי לא צוחקים
זה סבבה, אני כשאני עושה פיפי בבוקר אני לוקחת גם את הבגדים איתי לשירותים ואחרי הפיפי מתלבשת
שואל השאלה:
אוקיי תודה.. אני מקווה שהבנות שם יבינו אותי, זה יהיה ממש מביך אותי חח..
אנונימית
שואל השאלה:
כן לזה התכוונתי^
אנונימית
אני גם מתפדחת כי לא נעים לי
אני לא שלמה עם הגוף שלי
אז אני הולכת לשירותים.