14 תשובות
לא, לי יש משקפיים
אנונימית
זה מהמםם חלום חיי מישהו עם משקפיים
לא
אם הוא חתיך אז זה לא באמת ישנה
אנונימית
מעלה
מוסיף
לא בכלל לא אני לא אפסול מישהו רק כי ישלו משקפיים זה גם יכול להיות לו מאוד יפה
זה הסטייל
לא אני מתה על זה
ברור שלאא
תלוי. אבל תמיד בבר עם משקפיים זה יפהה
באותו הנושא: