14 תשובות
לא, לי יש משקפיים
אנונימית
זה מהמםם חלום חיי מישהו עם משקפיים
לא
אם הוא חתיך אז זה לא באמת ישנה
אנונימית
ברור שלאא
תלוי. אבל תמיד בבר עם משקפיים זה יפהה
לא בכלל לא אני לא אפסול מישהו רק כי ישלו משקפיים זה גם יכול להיות לו מאוד יפה
זה הסטייל
לא אני מתה על זה
מעלה
מוסיף
באותו הנושא: