2 תשובות
דווקא בראשון לציון האנשים נחמדים...
את האמת שכן, בתל אביב זה נראה שכל אחד נמצא בבועה שלו.
אני רגילה למשהו הרבה יותר חם ושונה, זה למה אני יודעת שבחיים לא אגור בתל אביב.
אני רגילה למשהו הרבה יותר חם ושונה, זה למה אני יודעת שבחיים לא אגור בתל אביב.
אנונימית
באותו הנושא: