9 תשובות
סיימתי י''ב חחחח
אני עולה לכיתה ח' ):
אני עולה לצבא זה מבאס יותר מכולכם ביחד :,( :,( :,(
י"ב יותר קשה :(
הלוואי עליי לחזור לתיכון ולא לצבא
אנונימי
שואל השאלה:
סופ כן.
וצבא עדיף ככה אתם קרובים יותר לצאת לחיים האמיתיים שלכם ולא "ללמוד" יותר חרא שלא יעזור לכם בחיים.
אנונימי
זה חרא יש לי עוד שנה עם הרכזת שכבה המטומטמת שלי לא סובלת אותה היא עושה לי את המוות ואני שונאת את הבית ספר הזה אבל פוחדת לעבור
Fuk
יום ראשון חוזרת לצבא
אנונימית
זה מוזר שאני אשכרה רוצה לחזור לביהס?