9 תשובות
סיימתי י''ב חחחח
אני עולה לכיתה ח' ):
אני עולה לצבא זה מבאס יותר מכולכם ביחד :,( :,( :,(
י"ב יותר קשה :(
הלוואי עליי לחזור לתיכון ולא לצבא
אנונימי
שואל השאלה:
סופ כן.
וצבא עדיף ככה אתם קרובים יותר לצאת לחיים האמיתיים שלכם ולא "ללמוד" יותר חרא שלא יעזור לכם בחיים.
סופ כן.
וצבא עדיף ככה אתם קרובים יותר לצאת לחיים האמיתיים שלכם ולא "ללמוד" יותר חרא שלא יעזור לכם בחיים.
אנונימי
זה חרא יש לי עוד שנה עם הרכזת שכבה המטומטמת שלי לא סובלת אותה היא עושה לי את המוות ואני שונאת את הבית ספר הזה אבל פוחדת לעבור
יום ראשון חוזרת לצבא
אנונימית
זה מוזר שאני אשכרה רוצה לחזור לביהס?
באותו הנושא: