6 תשובות
כן. עברו לי. הייתה לי תקופה לא הכי טובה, שפשוט היו לי מחשבות כאלה. אותה תקופה עברה וגם אותן מחשבות.
תודה לך~3>
לא,ברוך ה' אני לא נתקלתי במחשבות כאלה וגם לא אתקל :) 3>
כן , שנה שעברה , תקופה של בדידות . בכללי חופשים מכניסים אותי לדיכאון וגם החופש הזה אני לא מרגישה משהו...
אנונימית
שואל השאלה:
אם את צריכה לדבר עם מישהו , אני פה תמיד :)
אם את צריכה לדבר עם מישהו , אני פה תמיד :)
כן
לא עברתי או התמודדתי אבל כל כמה חודשים זה משתפר
לא עברתי או התמודדתי אבל כל כמה חודשים זה משתפר
באותו הנושא: