5 תשובות
מה זה אכפת לך כפרה עליך
אנונימית
אני באמת לא יודעת.
תאמת שיש פה אחלה אנשים
ורק אומרת שגם את באתר ואת מכלילה אז....
אנונימית
תודה
כי אלה האנשים הכי איכותיים. חח סתם(למרות שאני באמת חושבת את זה).
למה נראה לך? לי אישית זה מאוד הגיוני, עוד מעט תשאלי למה בfxp פורום בגרויות יש מלא אנשים אובססיבים על ציונים עם ממוצע 100 מינימום. תחשבי איזה טיפוסים של אנשים אתר שכמו זה וכמו fxp מושך ותביני לבד. ואגב הכללות לעולם לא יהיו נכונות
אנונימית