6 תשובות
שואל השאלה:
זה שמישהי לא סנובית לא אומר שהיא תהיה נחמדה אליי ספיציפית... וגם אין לי בכלל אומץ לדבר עם בנות
זה שמישהי לא סנובית לא אומר שהיא תהיה נחמדה אליי ספיציפית... וגם אין לי בכלל אומץ לדבר עם בנות
אנונימי
לא להכליל
אני לא שונאת את זה בכלל
זה תלוי בגישה שלך
אם אתה נואש זה כן
ואם אתה מטריד אותי אז גם כן
אבל אם אתה בחור טוב ונורמלי זה מחמיא לי ואני אשמח לנסות להכיר אותך
אני לא שונאת את זה בכלל
זה תלוי בגישה שלך
אם אתה נואש זה כן
ואם אתה מטריד אותי אז גם כן
אבל אם אתה בחור טוב ונורמלי זה מחמיא לי ואני אשמח לנסות להכיר אותך
למה שונאות?
יש לנו אגו,ורוב הבנות לא היו מתחילות עם בן
אנחנו כן רוצות שיתחילו,רק שלא עם משפטים כמו "איזה כוסית את בת כמה"
יש לנו אגו,ורוב הבנות לא היו מתחילות עם בן
אנחנו כן רוצות שיתחילו,רק שלא עם משפטים כמו "איזה כוסית את בת כמה"
איך אפשר שלא לאהוב
אנונימית
לא כולן
אל תכליל
יש גם לא סנוביות
פשוט תשתדל להיות נחמד כדי שזה לא יראה בעיינהן הטרדה מינית
אל תכליל
יש גם לא סנוביות
פשוט תשתדל להיות נחמד כדי שזה לא יראה בעיינהן הטרדה מינית
שואל השאלה:
בחןר טוב ונורמאלי.. ואם אין משיכה?
בחןר טוב ונורמאלי.. ואם אין משיכה?
אנונימי
באותו הנושא: