9 תשובות
שואל השאלה:
אחי אתה לא מצחיק
אנונימית
אני מצטער. אני יעבוד על הבדיחות שלי לפעם הבאה.
שואל השאלה:
בבקשה תלך לי מהשאלה
אנונימית
טוב אני ילך
כן,זה מפריע לי,אני מתקנת בעיקר את חברות שלי
אני כותבת עם ומדברת בלי
לפעמים אני צריכה לחשוב איזו תנועה לתת לא', כי הרי זה משתנה בין הבניינים, ובגלל שאני לא רגילה אני מעדיפה כבר להגיד עם י'
אני ילמד לפעם הבאה
שואל השאלה:
אבל למה להכאיב לי בלב למהה
אנונימית
אם אני יראה אני יתקן אותם בכיף.