14 תשובות
לא
כן קרה לי
כן לחזור לארון
אי אפשר. תהיה שלם עם עצמך!
אין לזה תשובה חד משמעית. לרוב זה לא קורה.
שואל השאלה:
אני אדם איך אפשר?
אני אדם איך אפשר?
אנונימית
אני הפכתי מהומו לבי
תכתבי לי באישי
הומו לא, כי זו משיכה, אבל "בי" כן..
עריכה:
הכוונה בי, לא אני... יופי, הבנתם? קול
עריכה:
הכוונה בי, לא אני... יופי, הבנתם? קול
לשנות חשיבה והסתכלות
תמונות של בר זומר
מה יש שם?
אם תיכנס לאינסטגרם של בר זומר
באותו הנושא: